2009年12月22日星期二

福氣

所謂嘅第二頭家,係自分嘅実家.
一個簡陋兼近乎倒塌嘅三尺磚木屋, 曾經住落超過5戶人家
做節時, 連講句嘢都要嗌到老蓮咁大聲.
如今剩番我地呢戶,
因為婆婆嘅堅持, 加上老豆身為長男嘅責任
先得以保存.
老家
一如往常,原想攝落婆婆嘅撚手小菜
但發覺團圓晚膳, 其實就算冇飯冇餸
一碗湯圓經已足夠非常.
自家製
婆婆有三仔一女
如今只剩番我爸爸呢一戶, 仍維持同婆婆食團圓飯嘅習慣.
婆婆
與婆婆同檯食飯, 係我地做孫嘅福氣.

1 則留言:

董百勤 說...

請你將家裡的襪子拿出來,我剛才與聖誕老人msn,他說,沒拿襪子出來掛的,怎麼給禮物哦?我就奇怪,如果家裡沒有大煙筒,他怎麼進來?冷~祝你聖誕節快樂!HoHoHo~

第一次上来!