2010年1月17日星期日

非玩具

純粹個人意見.
僕唔鍾意稱呼自分入手後嘅物品為玩具
可能每分每毫得嚟不易, 哪怕該物品非價值連成
DI622
介於自分屬非專業兼經濟考量下
入手咗呢部副廠外閃.
對自分嚟講,經已滿足非常.

*揾錢同洗錢都係令人頭痛嘅事.

5 則留言:

Tessa 說...

其實我睇中咗Ricoh GR Digital III
但係好貴啊!差唔多500磅...所以卻步.......
你都好多相機wor...女朋友冇講d咩咩

Kenji™ 說...

Ricoh GR 其實真係一個唔錯嘅選擇
無論功能同外型都非常好
而且有好多零件玩..
女朋友一直都好鼓勵我去做啲我種意嘅嘢.
但當然都會為我銀包著想.

Lunacypirates 說...

恭喜恭喜。

Tessa 說...

只是佢d零件超貴,一個lens買得部靚相機...
如果唔買就得個定焦28mm...而且冇防手震(其實重唔重要ga?我唔用3腳架ga wor)
我幾中意ricoh professional個系列,cx200係個ISO似乎控制得比較差...

咁佢都arm ge,只要適可而止咁用錢就冇所謂la...一d人真係用嗮成份糧買舊lens...

Kenji™ 說...

Joe:
你毒害我

Tessa:
所以話玩機對銀包冇益
防手震係某情況下,都幾重要架
其實如果你仲係15/16不如去相機舖試機?
成份糧嘅話,我會PK...仲要供樓供車